دل نوشته های من

خرید بک لینک
یکشنبه شانزدهم اسفند ۱۳۸۸ ساعت 11:10دیروز..5دقیقه پیش از پرواز ..یک لحظه دلم خیلی گرفت ..یا می شه گفت:دل تنگ شدم برای تو یا تمام کسانی که دوستشون دارم...دوست داشتم صحبت کنم..واین حس بد رو از وجود دل نوشته های من...

ما را در سایت دل نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:18

من هرگز نخواستم

که از *عشق*

افسانه ای بیافرینم

وبلاگ باور کلمه کن...

من می خواستم که با "دوست داشتن"

زندگی کنم

کودکانه

ساده و روستایی...

*نادر ابراهیمی*

دل نوشته های من...

ما را در سایت دل نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:18


می دانی
چه می خواهد دلم!!
اینکه باشی و نگاهت کنم
دستانت را بگیرم
و در اعماق چشم ها غرق شوم
خوب می دانی
مدتهاست نگاهم در چشم هایت ننشسته!
و افسوس می خورم
چرا در آخرین دیدار
طولانی نگاهت نکردم
در آغوشت نکشیدم
چرا بیشتر دستانت را نگرفتم
حال بماند که
نبوسیدنت!!!
سخت ترین داغ بود
#فرشته_کاملان

#عاشقانه_ها

دل نوشته های من...

ما را در سایت دل نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:18

وبلاگ قرار کلمه وبلاگ نبود کلمه که نباشی... وبلاگ قرار کلمه بودکنار دریا راه برویم...دستهای همدیگر را بگیریمسر بر شانه های هم بگذاریم... وبلاگ قرار کلمه بود دور دنیا را بگردیم...عکس بگیریم. وبلاگ قرار کلمه بود برزیل برویم کنار مجسمه عیسی بایستیمدستها ر دل نوشته های من...

ما را در سایت دل نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:18

نمی وبلاگ دانم کلمه

کدام درد بزرگتر است.

دردی که آن را بی پرده تحمل می کنی.

یا دردی که به خاطر ناراحت نکردن

کسی که دوستش داری

در دلت می ریزی و تاب می آوری

#پل_لستر

دل نوشته های من...

ما را در سایت دل نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:18

این روزها فکر می کنمدیگر آخر تمام شدن احساسم.گویی ماشینی شدم خودکار...لبخند برلب در حال نگاه کردن ...به دور ها نگاه می کنم و می اندیشم دنیای مزخرفی ستوگول زدن خودمان مزخرف تر ...اینکه جسارت ح دل نوشته های من...

ما را در سایت دل نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:18

تنها رنج است که غمگین و افسرده ات می کنداگر در نهانخانه ی دلتهرگز توقعی از کسی نداشته باشی رنج هم نخواهی برد رنج .. اندوه نداشتن و نگرفتن است اندوه نداشتن چیزهایی که گاه آرزوستهرچند رنج مقابل دل نوشته های من...

ما را در سایت دل نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 15:18

صفحه بندی